І.ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ НА 2022 РІК


Головними пріоритетами роботи управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради визначено:


  • Організація системної роботи щодо реалізації Законів України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту», Концепції «Нова українська школа», Державних стандартів початкової та базової середньої освіти, Базового компоненту дошкільної освіти, оновлених навчальних програм з метою підвищення рівня професійної компетентності педагогів, вмотивованості до впровадження інноваційних змін в освітній процес.
  • Забезпечення отримання здобувачами освіти повної загальної середньої освіти в обсягах, визначених державними стандартами освіти.
  • Сприяння створенню в закладах освіти оптимальних умов, максимально сприятливих для розвитку дітей в умовах Нової української школи.
  • Забезпечення високої якості освіти, як складової розвитку всебічнорозвиненої особистості.
  • Використання сучасного національного та світового передового педагогічного досвіду в освітньому процесі для підвищення інтелектуального рівня здобувачів освіти та ефективної інтеграції у європейський простір.
  • Впровадження та використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та технологій дистанційного навчання в освітній і управлінський процеси, що забезпечують удосконалення освітнього процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.
  • Стимулювання обдарованої учнівської молоді, педагогів закладів освіти за високі результати в конкурсах інтелектуального, творчого спрямування на обласному та всеукраїнському рівнях.
  • Забезпечення доступності освітніх послуг, що надаються системою освіти, для кожного громадянина.
  • Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти за рахунок усіх форм інтеграції освітньої діяльності.
  • Створення умов та забезпечення наступності між загальною середньою та професійною освітою, сприяння професійній орієнтації, самовизначенню та соціалізації старшокласників.
  • Підвищення управлінської компетентності керівника сучасної школи, як лідера освітніх інновацій.
  • Створення комфортних умов та позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, збереження і зміцнення психічного здоров’я усіх учасників освітнього процесу.
  • Створення дієвої системи корекційного, диференційованого та інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
  • Сприяння створенню в закладах освіти оптимальних умов, максимально сприятливих для дітей з особливими освітніми потребами.
  • Забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії дітям з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.
  • Створення умов для творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку вихованців, учнів через систему позашкільної освіти.
  • Забезпечення психологічного супроводу освітнього процесу, створення умов для гармонійного всебічного розвитку особистості здобувачів освіти.
  • Надання соціально-психологічної допомоги усім учасникам освітнього процесу.
  • Здійснення комплексу заходів щодо національно-патріотичного виховання підростаючого покоління з метою формування ціннісного ставлення особистості до українського народу, Батьківщини, держави, нації.
  • Забезпечення соціального захисту, охорони життя, здоров’я та прав учасників освітнього процесу відповідно до чинного законодавства.
  • Забезпечення просвітницько-профілактичної роботи щодо протидії проявам насилля та булінгу; розвиток навичок безконфліктної взаємодії учасників освітнього процесу.
  • Проведення заходів щодо попередження залучення дітей до небезпечного Інтернету та соціальних мереж.
  • Забезпечення прозорості та відкритого доступу до публічної інформації щодо освітньої та фінансової діяльності закладів.
  • Сприяння академічній доброчесності учасників освітнього процесу закладів освіти.
  • Забезпечення академічної свободи педагогічних працівників.
  • Здійснення заходів щодо упорядкування мережі закладів освіти відповідно до вимог чинного законодавства.
  • Підвищення ефективності кадрової роботи закладів освіти у відповідності до вимог чинного законодавства.
  • Організація системної роботи щодо професійного розвитку педагогічних працівників.
  • Осучаснення системи шкільного харчування, впровадження системи НАССР.
  • Зміцнення матеріально-технічної бази закладів освіти міста за рахунок:
  • - збереження, підтримки та покращення матеріально-технічного стану закладів освіти;
  • - оновлення комп'ютерної техніки та обладнання закладів;
  • - модернізації технологічного обладнання;
  • - проведення капітальних ремонтів покрівель закладів освіти;
  • - продовження програмних заходів з енергозбереження в закладах освіти міста.
  • Координація та супровід діяльності закладів освіти в умовах карантину, спричиненого COVID-19.
Кiлькiсть переглядiв: 923